Categorieën

OPHALEN:
Ophalen in de winkel Markthal( unit 54) Rotterdam? Dat kan ook. In het winkelmandje kun je aangeven dat je jouw bestelling wilt ophalen.

BEZORGEN:
Zodra wij uw bestelling en betaling hebben ontvangen en de noodzakelijke controle hebben uitgevoerd, kunnen wij de bestelling gaan uitleveren. Mocht er onverhoopt iets met de order aan de hand zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Zorg er daarom altijd voor dat uw persoonsgegevens kloppen. Dit contact zal in veel gevallen per mail gaan. U ontvangt een bevestiging per mail indien uw pakket verstuurd is. Tevens ontvangt u een track en trace code zodat u zelf ook uw pakket kunt volgen online. Zaterdag is een standaard afleverdag.

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. In de regel duurt een levering 2 tot 3 werkdagen. Bestellingen vóór 14:00 uur worden dezelfde dag nog ingepakt en binnen 2 werkdagen verstuurd. Weekeinden en feestdagen zijn daarbij uiteraard niet inbegrepen. De levering vindt plaats met DHL, met 4 pogingen tot aflevering. Namelijk 2 overdag en 2 maal in de avond. Vanaf poging 1 kunt u bij DHL online aangeven wat een goed en gewenst aflevermoment is, daarnaast kunt u er ook voor kiezen om de goederen af te halen op een DHL Servicepunt.  Indien mogelijk kan de DHL het pakket ook bij de buren afgeven. Voor leveringen in België is er 1 aflever poging, vervolgens kunt het op een dichtbij gelegen afhaallokatie afhalen.

Bezorgkosten:
De bezorgkosten zijn vanaf € 4,75 binnen Nederland( tot 5 kilo). Voor de rest van Europa( tot 10 kilo o.a. naar België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk & Zweden) is dit tarief vanaf €25,-. Tijdens de bestelprocedure kunt u zien hoeveel uw order bedraagt en of u bezorgkosten dient te betalen.

RETOUR:
Als een artikel uit onze webshop u niet bevalt kunt u deze, indien mogelijk, voorzien van de originele verpakking, binnen 14 werkdagen na ontvangst probleemloos aan ons retourneren op het onderstaande adres. Dit geldt echter niet voor voedingswaren. Deze kunnen niet geretourneerd worden. De retourkosten van de verzending zijn voor uw rekening. Op geretourneerde artikelen met terechte klachten worden uiteraard de retourkosten wel vergoed. 

Adres retourzendingen: 
Rotterdamse Pakketten( h.o.d.n. Brandstore De Rotterdamsche Oude BV)
Tav Retourzending webshop / orderummer…………
Ds. Jan Scharpstraat 298-unit 54
3011 GZ Rotterdam 

Indien uw zendingen NIET naar bovenstaand adres stuurt zullen deze door ons worden geweigerd en dus ook niet in behandeling worden genomen. 
 
Voorwaarden retourzendingen: 
Meld uw retourzending vooraf altijd aan. Dat kan telefonisch maar makkelijker is dat via het contactformulier. Indien er een gebrek is aan het product omschrijf dan duidelijk het gebrek en stuur een foto mee zodat Rotterdamse Pakketten het gebrek goed kan beoordelen en het netjes kan oplossen. Vermeld in deze e-mail uw naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour. Vergeet ook niet uw naam en/of ordernummer op het retour pakketje te vermelden. 

Stuurt u een product retour naar Rotterdamse Pakketten en raakt het product kwijt of beschadigd tijdens transport? Dan zult u het product wel moeten betalen. Daarom is het verstandig om het product goed en netjes te verpakken en te vragen naar een “bericht van ontvangst” als u iets terugstuurt naar ons. U vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.